Vyhledávání: motor sachs
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 2 inzerátů

Přítlačný taliř SACHS Felicia 1.6
2 000 Kč
Prodám přítlačný talíř spojky SACHS včetně lamely se středem 23 zub, na průměr spojkové lamely 190 mm pro motory VW, Felicia 1.6 MPI

Mv Agusta Dragster 800 RR
315 715 Kč
Hlavní technické informace (Dragster 800 RR):
motor:
Typ: 3 válce v řadě, 4 takt
Objem: 798 cm³
Výkon: Kolem 140 koní při 12 300 ot./min
Točivý moment: 87 Nm při 10 100 ot./min
Chlazení: Kapalné
Výkon:
Maximální rychlost: Přibližně 245 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: Přibližně 3,5 sekundy
Přenos:
Převodovka: 6 rychlostí
Spojka: Vícekotoučová v olejové lázni s ochranou proti odkapávání
Quickshifter (nahoru a dolů) jako standard
Podvozek a odpružení:
Rám: Trubková ocelová mříž
Přední odpružení: 43mm obrácená vidlice Marzocchi, plně nastavitelná
Zadní odpružení: Tlumič Sachs, nastavitelný
brzdění:
Přední: Duální 320mm plovoucí kotouče s radiálními třmeny Brembo
Zadní: Jeden kotouč 220 mm
Elektronický:
8stupňová kontrola trakce
Bosch ABS s funkcí zatáčení (ABS v zatáčkách)
Více jízdních režimů
Barevný TFT displej
Hmotnost:
Suché: Přibližně 168 kg
Plně naložené: Přibližně 190-195 kg
Design:
Velmi agresivní linie s ultra krátkou zádí
Trojitý boční výstup výfuku (podpis Dragsteru)
Prémiové barvy a povrchové úpravy
Paprskové ráfky se žlutým lemováním (časté přizpůsobení)
• Speciální barva s fluorescenční žlutou barvou na ráfcích, zadní a boční kapotáži.
Trojitý výstup výfuku z uhlíkových vláken, pravděpodobně značky SC Project (velmi běžný aftermarket pro tento model).
Paprskové ráfky se žlutými niplemi – často k vidění na „RR SCS“ nebo na zakázkových verzích.
Jednoramenné a zadní provedení posilují styl „muscle bike“.
motor:
Typ: 3 válce v řadě, 4 takt
Objem: 798 cm³
Výkon: Kolem 140 koní při 12 300 ot./min
Točivý moment: 87 Nm při 10 100 ot./min
Chlazení: Kapalné
Výkon:
Maximální rychlost: Přibližně 245 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: Přibližně 3,5 sekundy
Přenos:
Převodovka: 6 rychlostí
Spojka: Vícekotoučová v olejové lázni s ochranou proti odkapávání
Quickshifter (nahoru a dolů) jako standard
Podvozek a odpružení:
Rám: Trubková ocelová mříž
Přední odpružení: 43mm obrácená vidlice Marzocchi, plně nastavitelná
Zadní odpružení: Tlumič Sachs, nastavitelný
brzdění:
Přední: Duální 320mm plovoucí kotouče s radiálními třmeny Brembo
Zadní: Jeden kotouč 220 mm
Elektronický:
8stupňová kontrola trakce
Bosch ABS s funkcí zatáčení (ABS v zatáčkách)
Více jízdních režimů
Barevný TFT displej
Hmotnost:
Suché: Přibližně 168 kg
Plně naložené: Přibližně 190-195 kg
Design:
Velmi agresivní linie s ultra krátkou zádí
Trojitý boční výstup výfuku (podpis Dragsteru)
Prémiové barvy a povrchové úpravy
Paprskové ráfky se žlutým lemováním (časté přizpůsobení)
• Speciální barva s fluorescenční žlutou barvou na ráfcích, zadní a boční kapotáži.
Trojitý výstup výfuku z uhlíkových vláken, pravděpodobně značky SC Project (velmi běžný aftermarket pro tento model).
Paprskové ráfky se žlutými niplemi – často k vidění na „RR SCS“ nebo na zakázkových verzích.
Jednoramenné a zadní provedení posilují styl „muscle bike“.
X