Vyhledávání: kufr moto
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 4 inzerátů

Nafukovací ochranná motovesta (airbag) od značky Dainese model Smart Air ve velikosti – S/M.
Je zánovní, minimálně použitá a ve velmi dobrém stavu, samozřejmě plně funkční.
Inovovaná vesta na motorku s elektronickým airbagem D-AIR® STREET, použitelná přes i pod bundu či kombinézu. Vesta Smart Jacket z řady Dainese D-AIR® funguje zcela nezávisle bez nutnosti montáže senzorů na motorku či mechanického propojení s motorkou. Vesta je vybavena inteligentní technologií navrženou pro maximální bezpečnost v případě nárazu nebo pádu. Vesta Smart Jacket je určená pro všechny motorkáře a pro všechny typy řidičů.
airbag chrání v případě nárazu záda, hrudník, ramena a klíční kosti
patentovaná vnitřní struktura z mikrovláken zajištuje okamžité rozprostření stlačeného vzduchu plošně ve všech směrech
aktivace airbagu při rychlosti 10km/h a vyšší, nebo i při nárazu do stojícího nastartovaného motocyklu díky vnitřnímu čidlu airbagu, které snímá vibrace motoru
LED kontrolka funkčnosti systému na hrudi (možnost kontroly LED systému v levém zrcátku na motocyklu), v případě použití jako spodní vrstva má kontrolka zabudovaný vibramotor → signalizace funkčnosti pomocí vibrací
certifikovaný D-AIR® STREET airbag systém zabudovaný ve vestě
hrudní část – ochrana Level 2 < 2,5 KN
zadní část – ochrana Level 1 < 4,5 KN = stejná ochrana jako 7 chráničů páteře
anti-abrazivní textílie s vysokou odolností proti prodření
reflexní prvky
výdrž baterie až 26 hodin
vesta Smart Jacket je skladná, lze ji snadno složit např. do přídavného kufru motocyklu nebo skútru
hmotnost: 1,8 kg
tři vnější kapsy
stahování v pase
zapínání zipem
MATERIÁL: anti-abrazivní, pružná a voděodolná textílie
Původní cena cca. 15 500 Kč.
Je zánovní, minimálně použitá a ve velmi dobrém stavu, samozřejmě plně funkční.
Inovovaná vesta na motorku s elektronickým airbagem D-AIR® STREET, použitelná přes i pod bundu či kombinézu. Vesta Smart Jacket z řady Dainese D-AIR® funguje zcela nezávisle bez nutnosti montáže senzorů na motorku či mechanického propojení s motorkou. Vesta je vybavena inteligentní technologií navrženou pro maximální bezpečnost v případě nárazu nebo pádu. Vesta Smart Jacket je určená pro všechny motorkáře a pro všechny typy řidičů.
airbag chrání v případě nárazu záda, hrudník, ramena a klíční kosti
patentovaná vnitřní struktura z mikrovláken zajištuje okamžité rozprostření stlačeného vzduchu plošně ve všech směrech
aktivace airbagu při rychlosti 10km/h a vyšší, nebo i při nárazu do stojícího nastartovaného motocyklu díky vnitřnímu čidlu airbagu, které snímá vibrace motoru
LED kontrolka funkčnosti systému na hrudi (možnost kontroly LED systému v levém zrcátku na motocyklu), v případě použití jako spodní vrstva má kontrolka zabudovaný vibramotor → signalizace funkčnosti pomocí vibrací
certifikovaný D-AIR® STREET airbag systém zabudovaný ve vestě
hrudní část – ochrana Level 2 < 2,5 KN
zadní část – ochrana Level 1 < 4,5 KN = stejná ochrana jako 7 chráničů páteře
anti-abrazivní textílie s vysokou odolností proti prodření
reflexní prvky
výdrž baterie až 26 hodin
vesta Smart Jacket je skladná, lze ji snadno složit např. do přídavného kufru motocyklu nebo skútru
hmotnost: 1,8 kg
tři vnější kapsy
stahování v pase
zapínání zipem
MATERIÁL: anti-abrazivní, pružná a voděodolná textílie
Původní cena cca. 15 500 Kč.

BMW F800 GS
125 000 Kč
Prodám tuto mou krasotinu. Jsem druhý majitel. Moto byla zakoupena v CZ V Renocaru jako nová. Já ji koupil když měla najeto 17000Km. Do této doby byla servisována v Renocaru. Já se o moto starám sám neb nikomu nevěřím :). Moto je nebourané, zvýšené plexy, dělaný spodní kryt motoru( mám i origo) a dělané kufry, které nechám zdarma neb jsou potřeba vyměnit zámky, nebo si je nechám na nářadí doma :). Držák kufrů, snížené pohodlné sedlo ( stálo10000 Kc). Atd atd klidně se ptejte.
Na moto jsem měnil při 60000 km palivové čerpadlo pro sychr. Při 75000 km výměna ložisek řízení. Při 84000 km výměna celého dobíjení neb tato cívka v této době často odchází. Dělám věci raději dříve, neb nejezdím kolem komína, ale projel jsem na ni 42 zemí bez jediného zádrhele. Výměny oleje, filtrů, destiček ja jasná samozžejmost. K moto je navigace Garmin Zümo 590 Europe Lifetime v hodnotě 12000 Kc. Dále Tankvak Elephant v hodnotě 5000Kč. Pokud by byl zájem jen o moto bez doplňků něco vymyslíme. Moto je připraveno ihned vyjet. Mám k tomu i super hadry RST a helmu Airoh Commander ale to dám inzerát zvlášť.
Více na: https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-f-800-gs/bmw-f-800-gs-1961984.html
Copyright © Motorkari.cz
Na moto jsem měnil při 60000 km palivové čerpadlo pro sychr. Při 75000 km výměna ložisek řízení. Při 84000 km výměna celého dobíjení neb tato cívka v této době často odchází. Dělám věci raději dříve, neb nejezdím kolem komína, ale projel jsem na ni 42 zemí bez jediného zádrhele. Výměny oleje, filtrů, destiček ja jasná samozžejmost. K moto je navigace Garmin Zümo 590 Europe Lifetime v hodnotě 12000 Kc. Dále Tankvak Elephant v hodnotě 5000Kč. Pokud by byl zájem jen o moto bez doplňků něco vymyslíme. Moto je připraveno ihned vyjet. Mám k tomu i super hadry RST a helmu Airoh Commander ale to dám inzerát zvlášť.
Více na: https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-f-800-gs/bmw-f-800-gs-1961984.html
Copyright © Motorkari.cz

Prodám veškeré náhradní díly na Citroen C4 r.v.2004, motor 1.6 16V 80kW manuální převodovka, tlumiče, zrcátka, el.stahovačky, centrál, nárazníky, alternátor, lambda, startér, kotouče, řídící jednotka, servo řízení, dveře, víko kufru, poloosy, spínačka, motorky stěračů, brzdiče, světla, palubka, přístrojovka, volant, mot. ostřikovačů, benzínové čerpadlo, páčky pod volantem, topení, plechové disky a další.

Suzuki Bandit 600N 57kW (A2)
29 999 Kč
Ahoj,
prodávám bandita, který má už dost za sebou a mohl by hodně vyprávět.
Koupil jsem ho dvě sezony zpět v 18ti letech, protože je možnost motorku řídit s A2.
Dost se na ní ze začátku muselo udělat.
Takže dostala pořádný servis. (Nové vnitřnosti karburátorů, synchronizace, rozvody, ložiska v krku řízení, zadní brzdový kotouč, repas brzdových třmenů + odvzdušnění, výměna ložisek v p. i z. kole, výměna svíček, a všech fitrů, olej, +dostala slušivější řidítka)
Takto jsem z ní udělal funkční spolehlivou motorku a jezdil s ní dvě sezony s klasickou údržbou (filtry, olej)
Koncem minulé sezony (srpen 2024) Jsem ji položil za mokra do škarpy ve 40km/h a výsledek je vidět na fotkách. (všechny ostatní fotky jsou už po opravě) Zprvu jsem myslel, že ji odepíšu. Ale postupně jsem zjistil, že na tom nebyla tak hrozně. Vidlice jsem nechal narovnat na 0,05mm, dobité věci jsem vyměnil za nové a KOUPIL NOVÉ PNEU, po zkušenosti se starým pneu na mokru.
Hlavně, že rám byl ok a motorově pořád běží skvěle.
Budíky jsou tak-tak funkční-ukazují nájezd, nádrž je mírně promáčklá.
Sezonu jsem dojezdil a teď jsem opět začal novou.
nájezd 85k km
Vady: spotřebovává olej, bouraná.
Benefity: možnost řídit s A2, spolehlivá, přidám kufr givi a nehomologovaný výfuk, Zánovní pneu (dunlop sportmax roadsmart IV), stk do r. 2027
Věřím, že moto nadělá ještě hodně radosti. Prodávám, protože budu vybavovat bydlení.
Cena je do jisté míry flexibilní.
prodávám bandita, který má už dost za sebou a mohl by hodně vyprávět.
Koupil jsem ho dvě sezony zpět v 18ti letech, protože je možnost motorku řídit s A2.
Dost se na ní ze začátku muselo udělat.
Takže dostala pořádný servis. (Nové vnitřnosti karburátorů, synchronizace, rozvody, ložiska v krku řízení, zadní brzdový kotouč, repas brzdových třmenů + odvzdušnění, výměna ložisek v p. i z. kole, výměna svíček, a všech fitrů, olej, +dostala slušivější řidítka)
Takto jsem z ní udělal funkční spolehlivou motorku a jezdil s ní dvě sezony s klasickou údržbou (filtry, olej)
Koncem minulé sezony (srpen 2024) Jsem ji položil za mokra do škarpy ve 40km/h a výsledek je vidět na fotkách. (všechny ostatní fotky jsou už po opravě) Zprvu jsem myslel, že ji odepíšu. Ale postupně jsem zjistil, že na tom nebyla tak hrozně. Vidlice jsem nechal narovnat na 0,05mm, dobité věci jsem vyměnil za nové a KOUPIL NOVÉ PNEU, po zkušenosti se starým pneu na mokru.
Hlavně, že rám byl ok a motorově pořád běží skvěle.
Budíky jsou tak-tak funkční-ukazují nájezd, nádrž je mírně promáčklá.
Sezonu jsem dojezdil a teď jsem opět začal novou.
nájezd 85k km
Vady: spotřebovává olej, bouraná.
Benefity: možnost řídit s A2, spolehlivá, přidám kufr givi a nehomologovaný výfuk, Zánovní pneu (dunlop sportmax roadsmart IV), stk do r. 2027
Věřím, že moto nadělá ještě hodně radosti. Prodávám, protože budu vybavovat bydlení.
Cena je do jisté míry flexibilní.
X