Vyhledávání: asistentka
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 38 inzerátů

Asistentka realizace přípravy
Dohodou
Do našeho týmu hledáme spolehlivou asistentku realizace přípravy, která bude administrativně podporovat projekty a komunikovat se subdodavateli.
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek

Online asistentka
Dohodou
Hledám práci jako online asistentka 🌺
Moji náplní práce : efektivní komunikace, organizace, správa času a technologická zručnost. Mohou se starat o vaše e-maily, kalendáře, přípravu dokumentů, a dokonce i o vedení vašich sociálních sítí a mnoho dalšího 😊
Moji náplní práce : efektivní komunikace, organizace, správa času a technologická zručnost. Mohou se starat o vaše e-maily, kalendáře, přípravu dokumentů, a dokonce i o vedení vašich sociálních sítí a mnoho dalšího 😊

Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ.
✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek
✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace
✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy
Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu.
Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará.
Jak by mohla vypadat naše spolupráce?
- Zahajovací online schůzka - identifikace vašich potřeb
- Seznámení s procesy, postupy
- Výběr komunikačních kanálů a nastavení frekvence komunikace
- Proces a výběr nástroků
- Kontrola úkolů
- Odsouhlasení sazby a způsobu fakturace
- Upřímná zpětná vazba - negativní i pozitivní
Výhody virtuální asistentky versus zaměstnanec
- Nižší náklady: Nepotřebujete hradit náklady spojené se zaměstnaneckými benefity, sociálním a zdravotním pojištěním či školením.
- Flexibilita: Služby využijete jen dle aktuálních potřeb – kdykoliv, bez dlouhodobých závazků.
- Okamžitá dostupnost: Virtuální asistentka pracuje na dálku a reaguje rychle, což pomáhá řešit nečekané situace.
Specializované zkušenosti: S více než 15 lety praxe v oblasti zákaznické podpory, e-shopů a administrativy vám nabídnu profesionální a efektivní řešení.
Těším se na spolupráci
✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek
✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace
✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy
Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu.
Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará.
Jak by mohla vypadat naše spolupráce?
- Zahajovací online schůzka - identifikace vašich potřeb
- Seznámení s procesy, postupy
- Výběr komunikačních kanálů a nastavení frekvence komunikace
- Proces a výběr nástroků
- Kontrola úkolů
- Odsouhlasení sazby a způsobu fakturace
- Upřímná zpětná vazba - negativní i pozitivní
Výhody virtuální asistentky versus zaměstnanec
- Nižší náklady: Nepotřebujete hradit náklady spojené se zaměstnaneckými benefity, sociálním a zdravotním pojištěním či školením.
- Flexibilita: Služby využijete jen dle aktuálních potřeb – kdykoliv, bez dlouhodobých závazků.
- Okamžitá dostupnost: Virtuální asistentka pracuje na dálku a reaguje rychle, což pomáhá řešit nečekané situace.
Specializované zkušenosti: S více než 15 lety praxe v oblasti zákaznické podpory, e-shopů a administrativy vám nabídnu profesionální a efektivní řešení.
Těším se na spolupráci

Hledáme asistentku jednatele a advokáta ve firmě Audiatur s.r.o. s pobočkou v Chebu. Náplň práce- administrativní činnost, příprava dokumentů, komunikace s klienty a s úřady. Požadujeme- střední vzdělání s maturitou, zkušenost s administrativou, dobrá znalost PC (Word, Excel, internet), výhodou- praxe na obdobné pozici, znalost SW Canva, AI, copywriting. Nabízíme- pružná pracovní doba, stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou a zdravotní péči. Ozvěte se buď na email advokati@akmoticak.cz nebo na telefonní číslo 354 426 104

Asistentka, sekretářka
Dohodou
Do rodinné stavební firmy hledáme asistentku, která bude zajišťovat běžný chod kanceláře- zajišťovat veškeré objednávky, vyřizovat korespondenci, komunikovat s klienty, příprava dokumentů a jejich kompletace, tvorba tabulek, domluva schůzek a kontrola termínů ať už dodávaného zboží a nebo schůzek s klienty.
Požadujeme komunikativní osobu, která má smysl pro organizaci a umí aktivně vyhledávat na internetu. Dále ovládá práci v excelu, wordu, powerpointu atd.
Mzda domluvou.
Zájemkyně prosíme o zaslání životopisu s fotografií na náš email. Termíny pohovoru si s námi můžete taktéž domluvit na našem e-mailu a nebo telefonicky na telefonním čísle 608200338. Během pohovoru Vám rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.
Nástup možný ihned.
Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci.
Požadujeme komunikativní osobu, která má smysl pro organizaci a umí aktivně vyhledávat na internetu. Dále ovládá práci v excelu, wordu, powerpointu atd.
Mzda domluvou.
Zájemkyně prosíme o zaslání životopisu s fotografií na náš email. Termíny pohovoru si s námi můžete taktéž domluvit na našem e-mailu a nebo telefonicky na telefonním čísle 608200338. Během pohovoru Vám rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.
Nástup možný ihned.
Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci.

Asistentka v advokátní kanceláři
Dohodou
Do malé, zavedené advokátní kanceláře se sídlem v centru Prahy, přijmeme asistentku/asistenta advokáta.
Očekáváme :
středoškolské vzdělání s maturitou
výborná znalost češtiny
uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
komunikační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail, svědomitost, důslednost, zodpovědnost
psaní všemi deseti
Nabízíme :
zajímavou práci v malém pracovním kolektivu v centru Prahy
zkrácenou pracovní dobu (33,5 h/týdně)/DPP
začátek pracovní doby v 9:00 h
dobré mzdové podmínky (20.000,-Kč)
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na : office@lawpartners.cz
Kontaktní telefon : 222 317 616
Očekáváme :
středoškolské vzdělání s maturitou
výborná znalost češtiny
uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
komunikační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail, svědomitost, důslednost, zodpovědnost
psaní všemi deseti
Nabízíme :
zajímavou práci v malém pracovním kolektivu v centru Prahy
zkrácenou pracovní dobu (33,5 h/týdně)/DPP
začátek pracovní doby v 9:00 h
dobré mzdové podmínky (20.000,-Kč)
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na : office@lawpartners.cz
Kontaktní telefon : 222 317 616

VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA ARIANA
Dohodou
ARIANA
ASISTENTKA ON-LINE
POPIS SLUŽBY:
Jsem aktivní, komunikativní, kreativní, spolehlivá, flexibilní, profesionální a zkušená virtuální asistentka.
Požadované administrativní úkony a činnost vykonávám ze své kanceláře on-line.
Své služby nabízím fyzickým i právnickým osobám, firmám i podnikatelům.
Jsem k dispozici on-line, telefonicky, přes Whats App či emailem.
VZDĚLÁNÍ A ZNALOSTI:
Výborné uživatelské znalosti PC a on-line prostředí
Vzdělání v oblasti ekonomie a administrativy
Znalost anglického jazyka
Znalost práva
V případě zájmu o moje služby mě neváhejte kontaktovat.
Telefon a Whats App: + 420 725 329 998
Těším se na naši spolupráci.
Se srdečným pozdravem
Virtuální asistentka Ariana
ASISTENTKA ON-LINE
POPIS SLUŽBY:
Jsem aktivní, komunikativní, kreativní, spolehlivá, flexibilní, profesionální a zkušená virtuální asistentka.
Požadované administrativní úkony a činnost vykonávám ze své kanceláře on-line.
Své služby nabízím fyzickým i právnickým osobám, firmám i podnikatelům.
Jsem k dispozici on-line, telefonicky, přes Whats App či emailem.
VZDĚLÁNÍ A ZNALOSTI:
Výborné uživatelské znalosti PC a on-line prostředí
Vzdělání v oblasti ekonomie a administrativy
Znalost anglického jazyka
Znalost práva
V případě zájmu o moje služby mě neváhejte kontaktovat.
Telefon a Whats App: + 420 725 329 998
Těším se na naši spolupráci.
Se srdečným pozdravem
Virtuální asistentka Ariana

Přijmeme osobní asistentku
50 000 Kč
Přijmeme pohlednou slečnu jako osobní asistentku realitního makléře. Práce v Praze a okolí. Nástupní plat 50.000,-, po zkušební době až 80.000,-. Práce na zkrácený úvazek, klouzavá pracovní doba 4 hodiny denně. Pro mimopražské možnost ubytování ve firemní garzonce. Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Odpovědi pište ideálně na whatsapp na 603 412 208.
Top
Inzerát má 1 topovací bod

Majitel hřebčína (www.hess.cz) hledá asistentku, hospodyni, spolupracovnici v chovu koní.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.

Hledám osobního asistenta/asistentku na příležitostnou jednodenní asistenci (zejména výlety, výjezdy na jednorázové akce…) nebo v případě domluvy i na vícedenní asistenci (úvazek) v domácím prostředí nebo na výletech. Jsem vozíčkář (40) z Blanska, mentálně v pořádku, který potřebuje asistenci druhé osoby. Zaučení jisté v klidném domácím prostředí, možno vše vyzkoušet a na všem se domluvit. Možná je i domluva dlouhodobé spolupráce.
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji

Hledám osobního asistenta/asistentku na příležitostnou jednodenní asistenci (zejména výlety, výjezdy na jednorázové akce…) nebo v případě domluvy i na vícedenní asistenci (úvazek) v domácím prostředí nebo na výletech. Jsem vozíčkář (40) z Blanska, mentálně v pořádku, který potřebuje asistenci druhé osoby. Zaučení jisté v klidném domácím prostředí, možno vše vyzkoušet a na všem se domluvit. Možná je i domluva dlouhodobé spolupráce.
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji

Hledám osobního asistenta/asistentku na příležitostnou jednodenní asistenci (zejména výlety, výjezdy na jednorázové akce…) nebo v případě domluvy i na vícedenní asistenci (úvazek) v domácím prostředí nebo na výletech. Jsem vozíčkář (40) z Blanska, mentálně v pořádku, který potřebuje asistenci druhé osoby. Zaučení jisté v klidném domácím prostředí, možno vše vyzkoušet a na všem se domluvit. Možná je i domluva dlouhodobé spolupráce.
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji

Zapomeňte na starosti s chodem firmy a věnujte se pouze obchodu. Zajistím plnění Vašeho pracovního harmonogramu, sjednám schůzky, obvolám obchodní partnery i dlužníky s upomínkou úhrady opožděné platby, objednám materiál či jen nákup z ochodu do kanceláře nebo pro Vaši rodinu, domluvím opravu auta, nebo doporučím nejvhodnější leasing, vyhledám všechny informace o Vašem novém obchodním partnerovi, vytvořím firemní hlavičkové dokumenty, a mnoho dalšího. Mám kultivovaný hlasový i psaný projev.

Místo výkonu práce: Práce na dálku
Typ úvazku: Plný úvazek
Nástup: Ihned nebo dle dohody
Náplň práce:
- Administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
- Zpracování dokumentů
- Komunikace s partnery a klienty
- Organizace schůzek
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Znalost balíčku MS Office
- Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
- Zodpovědnost, samostatnost a komunikativnost
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti s přátelským týmem
- Možnost práce na dálku
- Možnost profesního rozvoje
- Flexibilní pracovní dobu dle dohody
- Atraktivní mzdu dle zkušeností – 35 200 až 38 500 CZK čistého měsíčně
- Prémie
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu: j.wisniewska@mikesinternational.com nebo se přihlaste přímo prostřednictvím inzerátu.
Těšíme se na Vaši odpověď!
Typ úvazku: Plný úvazek
Nástup: Ihned nebo dle dohody
Náplň práce:
- Administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
- Zpracování dokumentů
- Komunikace s partnery a klienty
- Organizace schůzek
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Znalost balíčku MS Office
- Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
- Zodpovědnost, samostatnost a komunikativnost
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti s přátelským týmem
- Možnost práce na dálku
- Možnost profesního rozvoje
- Flexibilní pracovní dobu dle dohody
- Atraktivní mzdu dle zkušeností – 35 200 až 38 500 CZK čistého měsíčně
- Prémie
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu: j.wisniewska@mikesinternational.com nebo se přihlaste přímo prostřednictvím inzerátu.
Těšíme se na Vaši odpověď!
Top
Inzerát má 1 topovací bod

Asistentka mzdové účetní
27 000 Kč
• Náplň práce: asistence při výpočtu mezd, asistence při vedení personální agendy, práce s hotovostí, drobná fakturace, evidence pošty.
• Požadujeme: kurz mzdového účetnictví nebo praxe na obdobné pozici podmínkou, SŠ vzdělání, práce na PC, znalost MS Office, pečlivost, přesnost, řidičské oprávnění sk. B, znalost anglického jazyka výhodou, nikoli podmínkou.
• Nabízíme: práce na HPP, pevná pracovní doba pondělí až pátek 7:00-15:30, 23 dní dovolené, příjemné pracovní prostředí.
• Nástup: od 1.7.2025
• Místo výkonu práce: Syllabova 1263/60, Ostrava-Vítkovice
• Kontakt: p. Mikulská 602 564 791, omikulska@msdo.cz
• Požadujeme: kurz mzdového účetnictví nebo praxe na obdobné pozici podmínkou, SŠ vzdělání, práce na PC, znalost MS Office, pečlivost, přesnost, řidičské oprávnění sk. B, znalost anglického jazyka výhodou, nikoli podmínkou.
• Nabízíme: práce na HPP, pevná pracovní doba pondělí až pátek 7:00-15:30, 23 dní dovolené, příjemné pracovní prostředí.
• Nástup: od 1.7.2025
• Místo výkonu práce: Syllabova 1263/60, Ostrava-Vítkovice
• Kontakt: p. Mikulská 602 564 791, omikulska@msdo.cz

PEČOVATELKA A OSOBNÍ ASISTENTKA
Dohodou
Nabízím pomoc v péči o částečně mobilního seniora nebo handicapované dítě v domácím prostředí. Vypomohu s hygienou, nákupy, doprovod k lékaři, společnost, dohled, procházky, podání jídla a pití, úklid domácnosti. Denní a noční péče - Hlavní město Praha. Turnusové střídání po týdnu nebo 10 dnech s druhou pečovatelkou ( Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ, Jihomoravský kraj ). Odměna za péči dohodou. Kontakt na email: Miriam16@seznam.cz
Slušné jednání a vzájemná dohoda. Jsem spolehlivá a zodpovědná.
Slušné jednání a vzájemná dohoda. Jsem spolehlivá a zodpovědná.

Hledáme kolegyni do týmu DOBROČINNÉ organizace v rámci našeho celosvětově UNIKÁTNího konceptu a nově spouštěné platformy se zaměřením na podporu a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů. Buďte "Parťačka" pro něco skutečně smysluplného a skutečně "Dobrého"…
Umožnujeme až 90% HomeOffice ( ALE! Buďte z Prahy + příp. cca 50km okolo ), časový rozsah: cca 15 - 20 hod / týden ( z toho aspoň cca 8-10h týdně v době Po-Pá 9-16 )! Mějte, prosíme, češtinu slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího !
Nástup možný ihned - Možno jako brigáda, i při MD !!! Příp. i při studiu (skvělé zkušenosti a příp. i reference)
Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky". Rozhodněte ale nezůstanete zcela bez odměny ! Peníze ale principiálně NEmůžou být Vaší prioritou !
Náplň práce:
Realizace marketing./komunikačních kroků + podílení na kreativní části - správa sociálních sítí, komunikace s influencery, email. a jiné kampaně, atd/atp.
koordinace jednotlivých marketingových kroků a PR s kolegy a spolupracujícími subjekty, příp. i podílení se na marketing / PR a komunikační strategii, popř. i na rozvoji jednotlivých projektů
administrativa, organizace jednání, reporting, kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní, komunikace s dodavateli a dalšími spolupracujícími subjekty
Podílení se na jednoduché správě webu a e-shopu, a další / jiné operativní záležitosti
Požadavky:
- Opravdu DOBRÝ lidský charakter, loajalitu, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, samostatnost – vše myšleno zcela vážně !
- Smysluplnou kreativitu, schopnost a ochotu promptně reagovat, učit se a ihned aplikovat efektivně poznatky do praxe
- alespoň mírně NADprůměrné komunikační schopnosti a dovednosti! (komunikace i s top-management firem a institucí )
- aktivní orientaci především v online marketingu a PR ve smyslu sociálních sítí, copywritingu, e-mailingu, SEO, PPC,
Umožnujeme až 90% HomeOffice ( ALE! Buďte z Prahy + příp. cca 50km okolo ), časový rozsah: cca 15 - 20 hod / týden ( z toho aspoň cca 8-10h týdně v době Po-Pá 9-16 )! Mějte, prosíme, češtinu slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího !
Nástup možný ihned - Možno jako brigáda, i při MD !!! Příp. i při studiu (skvělé zkušenosti a příp. i reference)
Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky". Rozhodněte ale nezůstanete zcela bez odměny ! Peníze ale principiálně NEmůžou být Vaší prioritou !
Náplň práce:
Realizace marketing./komunikačních kroků + podílení na kreativní části - správa sociálních sítí, komunikace s influencery, email. a jiné kampaně, atd/atp.
koordinace jednotlivých marketingových kroků a PR s kolegy a spolupracujícími subjekty, příp. i podílení se na marketing / PR a komunikační strategii, popř. i na rozvoji jednotlivých projektů
administrativa, organizace jednání, reporting, kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní, komunikace s dodavateli a dalšími spolupracujícími subjekty
Podílení se na jednoduché správě webu a e-shopu, a další / jiné operativní záležitosti
Požadavky:
- Opravdu DOBRÝ lidský charakter, loajalitu, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, samostatnost – vše myšleno zcela vážně !
- Smysluplnou kreativitu, schopnost a ochotu promptně reagovat, učit se a ihned aplikovat efektivně poznatky do praxe
- alespoň mírně NADprůměrné komunikační schopnosti a dovednosti! (komunikace i s top-management firem a institucí )
- aktivní orientaci především v online marketingu a PR ve smyslu sociálních sítí, copywritingu, e-mailingu, SEO, PPC,

Generali Česká pojišťovna přijme pracovníka na pozici "Obchodní reprezentant/ka" na kanceláři v Bystřici nad Pernštejnem.

Hledáme paní, která by pomáhala naši hůře pohyblivé mamince seniorce po
úrazu 2 až 3 pracovní dny v týdnu. Zajímavý přivýdělek v pěkném
prostředí u Brněnské přehrady. 776 366 305
úrazu 2 až 3 pracovní dny v týdnu. Zajímavý přivýdělek v pěkném
prostředí u Brněnské přehrady. 776 366 305

Brigáda
Dohodou
Brigáda pomoc s psaním dokumentace ve Wordu a tvorbě prezentací, případně asistentce na výstavách nebo prezentacích jako hosteska. Možnost přivýdělku i jako doprovod do společnosti nebo výletů.
X