Vyhledávání: Svatý obraz
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 10 inzerátů

Obraz s motivy svatých, Panna Marie
1 200 Kč
Prodám velký obraz s motivy svatých, dole má poškozený rám, osobní odběr v Orlové

Krásný starožitný vyšívaný obraz Svatý Anděl.
Rozměry s rámem. 53-43-3cm, zaskleno.
(1070)
Rozměry s rámem. 53-43-3cm, zaskleno.
(1070)

Dobový tisk, starý obraz - Jezulátko - 1880.
Celkové rozměry: 58-43-2,5cm.
Původní stav.
(620)
Celkové rozměry: 58-43-2,5cm.
Původní stav.
(620)

Obrazy
V textu
Obraz svatých je zasklený. je na nějakém papíře, rozměr 133cm x 68cm, pěkný motiv, stav viz foto vyměním za nějakou vzduchovku, vzduchovou pistoli, poplašňák i nějaký díl a pod. Nabídněte. SMS ne.

Prodám originál obraz autor Luděk Rathouský: Chrám svatého Mikuláše Praha, olej na plátně včetně rámu, 60*80 cm, 1998.

Tento výjimečný olej na plátně, pocházející ze sbírek v belgických Antverpách, představuje scénu křtu raně křesťanského mučedníka, pravděpodobně svatého Mauricia nebo svatého Viktora. Téma hromadného křtu vojáků bylo ve vlámské barokní ikonografii poměrně časté, zejména ve spojení s římskými legiemi, jejichž příslušníci přestupovali na křesťanskou víru.
Kompozice je monumentální, s výraznou perspektivní hloubkou, kterou umocňuje arkádová architektura v pozadí. Ústřední postava biskupa v bohatě zdobeném rouchu dominuje scéně, zatímco tři polonazí mladí muži symbolizují nově pokřtěné. Jeden z nich je ponořen do rituální nádoby, což je běžný prvek v ikonografii křtu.
Dílo vykazuje precizní malířskou techniku, s realistickým podáním svalstva a jemnou prací se světlem, která je typická pro vlámské baroko. Barevná paleta je vyvážená, s kontrastem mezi chladným modrozeleným pozadím a teplými tóny oděvů a kůže.
Technika a provenience
- Technika: Olej na plátně
- Rám: Bohatě řezbovaný a zlacený, odpovídající stylu 17. století
- Stav: Zachovalá struktura malby s lehkou patinou, drobné restaurátorské zásahy
- Původ: Sbírky v Antverpách, pravděpodobně součást církevního mobiliáře nebo šlechtické kolekce
- Stylová příslušnost: Vlámská škola, baroko, pravděpodobně 17. století
Historický kontext
V období protireformace byly náboženské scény důležitým nástrojem pro posílení katolické víry. Téma křtu mučedníků bylo obzvláště populární v umění Jižního Nizozemí (dnešní Belgie), kde bylo spojováno s misionářskou činností a šířením víry mezi pohany. Tato malba mohla být vytvořena jako součást většího cyklu svatých křtů, případně jako oltářní obraz pro některý z klášterů či jezuitských kostelů.
Rozměry: s rámem: výška 101 cm, šířka 71,5 cm, hloubka 4,5 cm, bez rámu: výška 90 cm, šířka 60 cm
Kompozice je monumentální, s výraznou perspektivní hloubkou, kterou umocňuje arkádová architektura v pozadí. Ústřední postava biskupa v bohatě zdobeném rouchu dominuje scéně, zatímco tři polonazí mladí muži symbolizují nově pokřtěné. Jeden z nich je ponořen do rituální nádoby, což je běžný prvek v ikonografii křtu.
Dílo vykazuje precizní malířskou techniku, s realistickým podáním svalstva a jemnou prací se světlem, která je typická pro vlámské baroko. Barevná paleta je vyvážená, s kontrastem mezi chladným modrozeleným pozadím a teplými tóny oděvů a kůže.
Technika a provenience
- Technika: Olej na plátně
- Rám: Bohatě řezbovaný a zlacený, odpovídající stylu 17. století
- Stav: Zachovalá struktura malby s lehkou patinou, drobné restaurátorské zásahy
- Původ: Sbírky v Antverpách, pravděpodobně součást církevního mobiliáře nebo šlechtické kolekce
- Stylová příslušnost: Vlámská škola, baroko, pravděpodobně 17. století
Historický kontext
V období protireformace byly náboženské scény důležitým nástrojem pro posílení katolické víry. Téma křtu mučedníků bylo obzvláště populární v umění Jižního Nizozemí (dnešní Belgie), kde bylo spojováno s misionářskou činností a šířením víry mezi pohany. Tato malba mohla být vytvořena jako součást většího cyklu svatých křtů, případně jako oltářní obraz pro některý z klášterů či jezuitských kostelů.
Rozměry: s rámem: výška 101 cm, šířka 71,5 cm, hloubka 4,5 cm, bez rámu: výška 90 cm, šířka 60 cm

Obraz - Šumava, podvečerní Filipva Huť. Signován a datován vpravo dole - viz foto. Název díla, datován a jméno autora zezadu obrazu - viz foto. Autorem je malíř Milan Čihák.
Filipova Huť
Je částí obce Modrava v okrese Klatovy. Nachází se na jižních svazích rozsochy hory Antýgl, v údolí Filipohuťského potoka, v nadmořské výšce 1093 metrů. Je tak nejvýše položeným sídlem v České republice. V roce 2011 zde trvale žilo šestnáct obyvatel. Z osady se otevírá výhled na bavorskou horu Roklan.
Celkové rozměry cca 70 cm x 54 cm. Akryl na plátně. Celkový stav - viz foto.
Obraz byl namalován v roce 2024.
Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Bude šperkem ve Vaší sbírce a perfektní dekorací Vašich prostor.
Milan Čihák
* 10. 6. 1964, Písek
výtvarník, malíř, pedagog
Milan Čihák se narodil v roce 1964 v Písku a pochází z Kovářova u Milevska. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a výtvarné vzdělání nabyl pod vedením PaedDr. R. Preissové, žákyně Cyrila Boudy. Malování se věnuje aktivně od 90.tých let vedle své současné pedagogické praxe učitele na Gymnáziu pod Svatou Horou Příbram.
Uspořádal řadu tuzemských i zahraničních výstav a realizoval spoustu nástěnných maleb v různých interiérech firem či soukromých prostorách. Maluje převážně olejem, akrylem i akvarelem většinou českou krajinu – nejbližší je mu Šumava ve všech ročních proměnách, jihočeské rybníky, také Praha a dále maluje zátiší i abstrakci.
Čihák uspořádal mnoho výstav a jeho obrazy jsou součástí vícerých soukromých sbírek v Čechách i v zahraničí (například v Německu, Itálii, Holandsku, Anglii, Francii, USA, Japonsku atd.).
Je dvorním malířem vitráží a kreseb originálního franchisingového gastronomického konceptu Švejk restaurant. Provedl výzdobu několika hotelů na Příbramsku, v Plzni a Krumlově. Nyní působí v Příbrami. Jeho obrazy jsou zastoupeny v soukromých sbírkách po celém světě.
Filipova Huť
Je částí obce Modrava v okrese Klatovy. Nachází se na jižních svazích rozsochy hory Antýgl, v údolí Filipohuťského potoka, v nadmořské výšce 1093 metrů. Je tak nejvýše položeným sídlem v České republice. V roce 2011 zde trvale žilo šestnáct obyvatel. Z osady se otevírá výhled na bavorskou horu Roklan.
Celkové rozměry cca 70 cm x 54 cm. Akryl na plátně. Celkový stav - viz foto.
Obraz byl namalován v roce 2024.
Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Bude šperkem ve Vaší sbírce a perfektní dekorací Vašich prostor.
Milan Čihák
* 10. 6. 1964, Písek
výtvarník, malíř, pedagog
Milan Čihák se narodil v roce 1964 v Písku a pochází z Kovářova u Milevska. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a výtvarné vzdělání nabyl pod vedením PaedDr. R. Preissové, žákyně Cyrila Boudy. Malování se věnuje aktivně od 90.tých let vedle své současné pedagogické praxe učitele na Gymnáziu pod Svatou Horou Příbram.
Uspořádal řadu tuzemských i zahraničních výstav a realizoval spoustu nástěnných maleb v různých interiérech firem či soukromých prostorách. Maluje převážně olejem, akrylem i akvarelem většinou českou krajinu – nejbližší je mu Šumava ve všech ročních proměnách, jihočeské rybníky, také Praha a dále maluje zátiší i abstrakci.
Čihák uspořádal mnoho výstav a jeho obrazy jsou součástí vícerých soukromých sbírek v Čechách i v zahraničí (například v Německu, Itálii, Holandsku, Anglii, Francii, USA, Japonsku atd.).
Je dvorním malířem vitráží a kreseb originálního franchisingového gastronomického konceptu Švejk restaurant. Provedl výzdobu několika hotelů na Příbramsku, v Plzni a Krumlově. Nyní působí v Příbrami. Jeho obrazy jsou zastoupeny v soukromých sbírkách po celém světě.

Obraz - Šumava, podvečerní Filipva Huť. Signován a datován vpravo dole - viz foto. Název díla, datován a jméno autora zezadu obrazu - viz foto. Autorem je malíř Milan Čihák.
Filipova Huť
Je částí obce Modrava v okrese Klatovy. Nachází se na jižních svazích rozsochy hory Antýgl, v údolí Filipohuťského potoka, v nadmořské výšce 1093 metrů. Je tak nejvýše položeným sídlem v České republice. V roce 2011 zde trvale žilo šestnáct obyvatel. Z osady se otevírá výhled na bavorskou horu Roklan.
Celkové rozměry cca 50 cm x 40 cm. Akryl na plátně. Celkový stav - viz foto.
Obraz byl namalován v roce 2024.
Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Bude šperkem ve Vaší sbírce a perfektní dekorací Vašich prostor.
Milan Čihák
* 10. 6. 1964, Písek
výtvarník, malíř, pedagog
Milan Čihák se narodil v roce 1964 v Písku a pochází z Kovářova u Milevska. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a výtvarné vzdělání nabyl pod vedením PaedDr. R. Preissové, žákyně Cyrila Boudy. Malování se věnuje aktivně od 90.tých let vedle své současné pedagogické praxe učitele na Gymnáziu pod Svatou Horou Příbram.
Uspořádal řadu tuzemských i zahraničních výstav a realizoval spoustu nástěnných maleb v různých interiérech firem či soukromých prostorách. Maluje převážně olejem, akrylem i akvarelem většinou českou krajinu – nejbližší je mu Šumava ve všech ročních proměnách, jihočeské rybníky, také Praha a dále maluje zátiší i abstrakci.
Čihák uspořádal mnoho výstav a jeho obrazy jsou součástí vícerých soukromých sbírek v Čechách i v zahraničí (například v Německu, Itálii, Holandsku, Anglii, Francii, USA, Japonsku atd.).
Je dvorním malířem vitráží a kreseb originálního franchisingového gastronomického konceptu Švejk restaurant. Provedl výzdobu několika hotelů na Příbramsku, v Plzni a Krumlově. Nyní působí v Příbrami. Jeho obrazy jsou zastoupeny v soukromých sbírkách po celém světě.
Filipova Huť
Je částí obce Modrava v okrese Klatovy. Nachází se na jižních svazích rozsochy hory Antýgl, v údolí Filipohuťského potoka, v nadmořské výšce 1093 metrů. Je tak nejvýše položeným sídlem v České republice. V roce 2011 zde trvale žilo šestnáct obyvatel. Z osady se otevírá výhled na bavorskou horu Roklan.
Celkové rozměry cca 50 cm x 40 cm. Akryl na plátně. Celkový stav - viz foto.
Obraz byl namalován v roce 2024.
Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Bude šperkem ve Vaší sbírce a perfektní dekorací Vašich prostor.
Milan Čihák
* 10. 6. 1964, Písek
výtvarník, malíř, pedagog
Milan Čihák se narodil v roce 1964 v Písku a pochází z Kovářova u Milevska. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a výtvarné vzdělání nabyl pod vedením PaedDr. R. Preissové, žákyně Cyrila Boudy. Malování se věnuje aktivně od 90.tých let vedle své současné pedagogické praxe učitele na Gymnáziu pod Svatou Horou Příbram.
Uspořádal řadu tuzemských i zahraničních výstav a realizoval spoustu nástěnných maleb v různých interiérech firem či soukromých prostorách. Maluje převážně olejem, akrylem i akvarelem většinou českou krajinu – nejbližší je mu Šumava ve všech ročních proměnách, jihočeské rybníky, také Praha a dále maluje zátiší i abstrakci.
Čihák uspořádal mnoho výstav a jeho obrazy jsou součástí vícerých soukromých sbírek v Čechách i v zahraničí (například v Německu, Itálii, Holandsku, Anglii, Francii, USA, Japonsku atd.).
Je dvorním malířem vitráží a kreseb originálního franchisingového gastronomického konceptu Švejk restaurant. Provedl výzdobu několika hotelů na Příbramsku, v Plzni a Krumlově. Nyní působí v Příbrami. Jeho obrazy jsou zastoupeny v soukromých sbírkách po celém světě.

Tento nádherný olej na plátně pochází z dílny belgické malířky Paule Bisman (1897–1973), která se specializovala na květinová zátiší, krajiny, městská zákoutí i portréty.
O autorce:
Paule Bisman se narodila v roce 1897 v belgickém Namuru a zemřela v roce 1973 v Salzinnes. Byla nejen malířkou, ale také sochařkou. Studovala na Akademii v Namuru pod vedením D. Mernyho a na Akademii v Bruselu, kde byli jejími profesory významní umělci jako Richir, Van Strydonck a Delville pro malířství a Dubois a Rousseau pro sochařství (1919–1927). V roce 1930 se usadila ve Svatém Lambrechtu-Woluwe.
V malířství se věnovala krajinným scenériím, městským pohledům, zátiším, květinovým kompozicím, portrétům i interiérům kostelů. Jako sochařka tvořila akty, figurální plastiky, dětské sochy a portréty. Kritika o jejím sochařském díle napsala:
"P. Bisman zobrazuje krásu skrze lidské tělo a zvelebuje gesto, postoj nebo výraz."
Po její smrti bylo městu Namur darováno na třicet jejích obrazů a tři bronzové sochy. Její práce jsou zmiňovány v BAS II a v publikaci Dvě století podpisů belgických umělců.
O obrazu:
Obraz zachycuje bohatou kytici chryzantém a jiných květin ve zdobené keramické váze. Teplé žluté a růžové tóny květin vytvářejí kontrast s tmavým, texturovaným pozadím, které podtrhuje jejich svěžest a jemnost. Malířka využila expresivní tahy štětce a silnou impastovou techniku, díky čemuž květiny působí plasticky a realisticky.
Dílo je signováno v pravém dolním rohu a je zasazeno do elegantního zlaceného rámu, který doplňuje jeho historický charakter. Celkově se jedná o harmonickou a elegantní kompozici, která přinese do interiéru teplo a estetický půvab.
Specifikace:
Autor: Paule Bisman (1897–1973)
Technika: Olej na plátně
Provenience: Belgie
Rozměry:
S rámem: Výška 83 cm, šířka 92,5 cm, hloubka 4 cm
Bez rámu: Výška 70 cm, šířka 79,5 cm
Stav: horší, místy vypadaná barva - viz foto. Plátno je v pořádku, rám je také v pořádku.
O autorce:
Paule Bisman se narodila v roce 1897 v belgickém Namuru a zemřela v roce 1973 v Salzinnes. Byla nejen malířkou, ale také sochařkou. Studovala na Akademii v Namuru pod vedením D. Mernyho a na Akademii v Bruselu, kde byli jejími profesory významní umělci jako Richir, Van Strydonck a Delville pro malířství a Dubois a Rousseau pro sochařství (1919–1927). V roce 1930 se usadila ve Svatém Lambrechtu-Woluwe.
V malířství se věnovala krajinným scenériím, městským pohledům, zátiším, květinovým kompozicím, portrétům i interiérům kostelů. Jako sochařka tvořila akty, figurální plastiky, dětské sochy a portréty. Kritika o jejím sochařském díle napsala:
"P. Bisman zobrazuje krásu skrze lidské tělo a zvelebuje gesto, postoj nebo výraz."
Po její smrti bylo městu Namur darováno na třicet jejích obrazů a tři bronzové sochy. Její práce jsou zmiňovány v BAS II a v publikaci Dvě století podpisů belgických umělců.
O obrazu:
Obraz zachycuje bohatou kytici chryzantém a jiných květin ve zdobené keramické váze. Teplé žluté a růžové tóny květin vytvářejí kontrast s tmavým, texturovaným pozadím, které podtrhuje jejich svěžest a jemnost. Malířka využila expresivní tahy štětce a silnou impastovou techniku, díky čemuž květiny působí plasticky a realisticky.
Dílo je signováno v pravém dolním rohu a je zasazeno do elegantního zlaceného rámu, který doplňuje jeho historický charakter. Celkově se jedná o harmonickou a elegantní kompozici, která přinese do interiéru teplo a estetický půvab.
Specifikace:
Autor: Paule Bisman (1897–1973)
Technika: Olej na plátně
Provenience: Belgie
Rozměry:
S rámem: Výška 83 cm, šířka 92,5 cm, hloubka 4 cm
Bez rámu: Výška 70 cm, šířka 79,5 cm
Stav: horší, místy vypadaná barva - viz foto. Plátno je v pořádku, rám je také v pořádku.
X