Vyhledávání: Hledám obchodní partnery
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 14 inzerátů

Obchodní partneři
Dohodou
Hledám parťáka pro revoluční podnikání v cestovním ruchu!
> Jsi nadšenec s podnikatelským duchem a loajální optimista? Chceš se podílet na budování komplexní společnosti s unikátní vizí? Základem bude inovativní spolek/klub a jedním z klíčových projektů je sociální síť s umělou inteligencí pro cestovatele a turisty.
> oslovil jsem firmu pro vývoj sociální sítě a firmu pro podnikatelský záměr a získání investorů. Začínáme jako s.r.o. s výhledem na a.s. a sídlem v Praze.
> Pokud tě tato obsáhlá výzva láká a jsi seriózní zájemce, kontaktuj mě:
> WhatsApp/Telegram: +420722226474
> Email: nouwis3@gmail.com
> Jen vážní zájemci, prosím.
S pozdravem,
NOVOTNÝ MICHAL
> Jsi nadšenec s podnikatelským duchem a loajální optimista? Chceš se podílet na budování komplexní společnosti s unikátní vizí? Základem bude inovativní spolek/klub a jedním z klíčových projektů je sociální síť s umělou inteligencí pro cestovatele a turisty.
> oslovil jsem firmu pro vývoj sociální sítě a firmu pro podnikatelský záměr a získání investorů. Začínáme jako s.r.o. s výhledem na a.s. a sídlem v Praze.
> Pokud tě tato obsáhlá výzva láká a jsi seriózní zájemce, kontaktuj mě:
> WhatsApp/Telegram: +420722226474
> Email: nouwis3@gmail.com
> Jen vážní zájemci, prosím.
S pozdravem,
NOVOTNÝ MICHAL

Jsem Jaroslav Kučera – vynálezce obouváku a dalších patentovaných pomůcek pro seniory a osoby po úrazech. Možná mě znáte z TV pořadu Den D. Hledám k sobě slušného a férového člověka, který si vezme na starost marketing a prodej výrobků a zároveň se stane mým obchodním partnerem. Hledám někoho, kdo má vizi a chuť projekt posouvat dál – nejen si „odpracovat svoje“.
Co budete mít na starost
- Hledání nových obchodních příležitostí a komunikaci s odběrateli
- Ekonomické výpočty, například stanovení cen produktů
- Návrh a realizaci marketingové strategie
- Spolupráci na propagaci produktů s externími odborníky (např. PPC kampaně)
- Jednoduchou správu e-shopu a webových stránek
- Úzkou spolupráci se mnou na prezentaci nových produktů
- Představování výrobků na veletrzích a dalších akcích
Požadavky na kandidáta
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Zkušenosti s obchodem a marketingem
- IT dovednosti – správa webů a e-shopů (např. Wordpress, Shoptet)
- Výborné komunikační dovednosti
- Samostatnost a zodpovědnost za svoji část práce
- Trpělivost, spolehlivost, upřímnost a loajalita
- Bydliště na Moravě (nejlépe okres Břeclav) kvůli osobním schůzkám
Co nabízím
- Nejprve částečný úvazek – spolupráci na IČO
- Fixní odměnu + procenta z prodeje
- Možnost pracovat odkudkoliv (občas ale budou nutné osobní schůzky)
- Přátelského pracovního partnera
- Příležitost posouvat dál smysluplný projekt a profitovat z jeho rozvoje
- Časem možné navýšení úvazku i získání podílu ve firmě – vše záleží na výsledcích
Jak se přihlásit
Pošlete mi svůj životopis a pár slov o tom, co vás na této spolupráci zaujalo. Rád se s vámi osobně setkám a prodiskutuji detaily.
Co budete mít na starost
- Hledání nových obchodních příležitostí a komunikaci s odběrateli
- Ekonomické výpočty, například stanovení cen produktů
- Návrh a realizaci marketingové strategie
- Spolupráci na propagaci produktů s externími odborníky (např. PPC kampaně)
- Jednoduchou správu e-shopu a webových stránek
- Úzkou spolupráci se mnou na prezentaci nových produktů
- Představování výrobků na veletrzích a dalších akcích
Požadavky na kandidáta
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Zkušenosti s obchodem a marketingem
- IT dovednosti – správa webů a e-shopů (např. Wordpress, Shoptet)
- Výborné komunikační dovednosti
- Samostatnost a zodpovědnost za svoji část práce
- Trpělivost, spolehlivost, upřímnost a loajalita
- Bydliště na Moravě (nejlépe okres Břeclav) kvůli osobním schůzkám
Co nabízím
- Nejprve částečný úvazek – spolupráci na IČO
- Fixní odměnu + procenta z prodeje
- Možnost pracovat odkudkoliv (občas ale budou nutné osobní schůzky)
- Přátelského pracovního partnera
- Příležitost posouvat dál smysluplný projekt a profitovat z jeho rozvoje
- Časem možné navýšení úvazku i získání podílu ve firmě – vše záleží na výsledcích
Jak se přihlásit
Pošlete mi svůj životopis a pár slov o tom, co vás na této spolupráci zaujalo. Rád se s vámi osobně setkám a prodiskutuji detaily.

Kompletně zrekonstruovaný obchodní prostor na frekventovaném místě Klatovské třídě v Plzni
15 900 Kč
Hledáte prostory pro své podnikání? Chtěli byste provozovat prodejnu s Vámi vysněným zbožím, chcete si zřídit salon krásy s komplexnější nabídkou služeb, jako kadeřnictví, kosmetika, modeláž nehtů, manikúra, pedikúra, masáže? Nebo hledáte prostory pro obchodní zastoupení s přímým vstupem z ulice a tím být přímo na očích Vašich klientů. Pak máme pro Vás nabídku nájmu atraktivních nebytových prostor sloužících k podnikání o celkové podlahové ploše cca 70 m2.
Prostory jsou po rozsáhlé, kompletní rekonstrukci, v rámci, které byly nově vystavěny stropní konstrukce, rozvody inženýrských sítí, instalovány nové podlahy, výkladce, vstupní dveře, rozvody topení, nově zabudována kuchyňská linka i sociální zázemí. Jedná se v podstatě o úplně nové obchodní prostory.
Nabízené prostory mohou sloužit jako obchodní prostor prodejny, nebo jako kancelář s klientskou zónou pro schůzky s klienty a obchodními partnery. Při rekonstrukci bylo myšleno i na možné využití prostor pro služby jako je kadeřnictví, masáže, manikúra, pedikúra nebo tetovací salon. Proto je přímo v obchodních prostorách vybudován přívod vody a odpadu. I z tohoto důvodu je možné uvažovat i o zřízení např zubní ordinace.
V prostorách se nachází dostatečně velké a kvalitní zázemí pro zaměstnance, kuchyňka, sociální zařízení, šatna a sklad. Vstup do nabízených prostor je přímo z Klatovské třídy. Díky velké frekvenci na Klatovské třídě je prostor velmi dobře viditelný. Podlahu kryje dlažba. Vytápění prostor zajišťuje vlastní plynový kondenzační kotel a ohřev vody zajišťuje elektrický bojler. Do prostoru je přiveden internet, prostory mají vlastní měření médií a jsou vybaveny elektrickým zabezpečovacím systémem. Velkou výhodou je možnost parkování na veřejných místech přímo před objektem. Zastávka MHD je v docházkové vzdálenosti. Prostory jsou připravené k nastěhování a užívání okamžitě po podpisu nájemní smlouvy.
V případě zájmu a potřeby lze propojit s druhým obchodním prostorem o velikosti cca 66 m2.
Záloha na vodné, stočné, osvětlení společných prostor a odpad je 1.500- Kč za měsíc.
Nájem: 15.900,-Kč/měsíc
Prostory jsou po rozsáhlé, kompletní rekonstrukci, v rámci, které byly nově vystavěny stropní konstrukce, rozvody inženýrských sítí, instalovány nové podlahy, výkladce, vstupní dveře, rozvody topení, nově zabudována kuchyňská linka i sociální zázemí. Jedná se v podstatě o úplně nové obchodní prostory.
Nabízené prostory mohou sloužit jako obchodní prostor prodejny, nebo jako kancelář s klientskou zónou pro schůzky s klienty a obchodními partnery. Při rekonstrukci bylo myšleno i na možné využití prostor pro služby jako je kadeřnictví, masáže, manikúra, pedikúra nebo tetovací salon. Proto je přímo v obchodních prostorách vybudován přívod vody a odpadu. I z tohoto důvodu je možné uvažovat i o zřízení např zubní ordinace.
V prostorách se nachází dostatečně velké a kvalitní zázemí pro zaměstnance, kuchyňka, sociální zařízení, šatna a sklad. Vstup do nabízených prostor je přímo z Klatovské třídy. Díky velké frekvenci na Klatovské třídě je prostor velmi dobře viditelný. Podlahu kryje dlažba. Vytápění prostor zajišťuje vlastní plynový kondenzační kotel a ohřev vody zajišťuje elektrický bojler. Do prostoru je přiveden internet, prostory mají vlastní měření médií a jsou vybaveny elektrickým zabezpečovacím systémem. Velkou výhodou je možnost parkování na veřejných místech přímo před objektem. Zastávka MHD je v docházkové vzdálenosti. Prostory jsou připravené k nastěhování a užívání okamžitě po podpisu nájemní smlouvy.
V případě zájmu a potřeby lze propojit s druhým obchodním prostorem o velikosti cca 66 m2.
Záloha na vodné, stočné, osvětlení společných prostor a odpad je 1.500- Kč za měsíc.
Nájem: 15.900,-Kč/měsíc
Plzeň
Inzerát partnera

pronájem nově vystavěného společensko-kulturního multifunkčního areálu 2210 m v Ostravě Hrabové. Tento objekt má ambice se stát centrem kulturního a společenského dění v krásné vilové části Ostravy – Hrabové, protože je zde velký moderní sál pro společenské a kulturní akce, plesy, oslavy, spojený samozřejmě s barem, salónkem a moderní restaurací s pivnicí. Dále je zde počítáno s cukrárnou, to vše v přízemí objektu o velikosti 31x36 m. U všech těchto provozoven může být venkovní zahrádka s jednou velkou výhodou – jsou na vlastním, nikoliv obecním, pozemku, stejně jako parkoviště a obslužné prostory pro zásobování. V prvním patře je myšleno na 6 dvoulůžkových apartmánů hotelového typu a také služby, jako například kadeřnictví, solárko, kosmetika a třeba kanceláře - pojišťovna, cestovka, realitka atd. Vše ve vysokém standardu a podle nejnovějších hygienických a požárních norem, s dostatečným sociálním zázemím pro zaměstnance. Vytápění je řešeno vlastní kotelnou, všude je centrální klimatizace. Je myšleno i na sportovní aktivity na multifunkčním hřišti, patřící k areálu. Dokončení areálu r. 2023, již dnes hledáme seriózního partnera, kterému předáme celý moderní dokončený areál.
Vážné zájemce rád provedu areálem a zodpovím případné další otázky. Ev. číslo: 24762.
Vážné zájemce rád provedu areálem a zodpovím případné další otázky. Ev. číslo: 24762.
Ostrava
Inzerát partnera

Hledám pracovní místo, nejraději jako asistent, překladatel, referent zahraničního obchodu, specialista zákaznického servisu nebo administrativní pracovník s využitím perfektní znalostí polského jazyka. Dobré komunikační a prodejní dovednosti, velmi příjemný hlasový projev, mateřský jazyk polský, dobrá čeština, zájem a ochota učit se novým věcem. Několikaletá praxe jako překladatel, novinář, tlumočník a specialista zákaznického servisu. Znalost odborné slovní zásoby v polském a českém jazyce v oblasti ekonomie/obchod/firma. Chcete navázat obchodní styky s polskými firmami? Potřebujete poradit s tamními reáliemi? Musíte přeložit do polštiny nabídku, leták, prospekt, smlouvu či jiné písemnosti? Telefonické hovory s polskými partnery Vám dělají potíže? Rád Vám s tím pomůžu! Chcete mě?

Hledáte vhodné zázemí pro své podnikání?
Nabízíme Vám pronájem samostatné kanceláře o výměře 20m2 na ul. Hrušovská v městské části Moravská Ostrava a Přívoz.
Kancelář se nachází v přízemí komerční budovy s dlouholetou tradicí a denní recepcí.
Výhodou je vlastní sociální zázemí a umístění v samotném přízemí (vhodné např. pro Vaše klienty či obchodní partnery).
Možnost pronájmu vlastního parkovacího stání.
Možnost okamžitého pronájmu.
Jedná se o lokalitu nedaleko centra Ostravy s výbornou občanskou dostupností (MHD, sjezd na dálnici) a vybaveností.
Pokud Vás tyto prostory zaujaly, kontaktujte mne telefonicky či prostřednictvím e-mailu.
Doporučujeme.
Nabízíme Vám pronájem samostatné kanceláře o výměře 20m2 na ul. Hrušovská v městské části Moravská Ostrava a Přívoz.
Kancelář se nachází v přízemí komerční budovy s dlouholetou tradicí a denní recepcí.
Výhodou je vlastní sociální zázemí a umístění v samotném přízemí (vhodné např. pro Vaše klienty či obchodní partnery).
Možnost pronájmu vlastního parkovacího stání.
Možnost okamžitého pronájmu.
Jedná se o lokalitu nedaleko centra Ostravy s výbornou občanskou dostupností (MHD, sjezd na dálnici) a vybaveností.
Pokud Vás tyto prostory zaujaly, kontaktujte mne telefonicky či prostřednictvím e-mailu.
Doporučujeme.
Moravská Ostrava a Přívoz
Inzerát partnera

Hledáte reprezentativní místo pro Vaše podnikání? Chcete, aby se Vaši obchodní partneři cítili při jednání s Vámi příjemně? Pak Vám přinášíme jedinečnou příležitost pronájmu 6 kancelářských prostor o celkové výměře 107 m2 v ikonické administrativní budově Diamond Point v srdci Karlína.
Úspěšný projekt Diamond Point nabízí vše, co potřebujete pro Váš úspěšný business. Exteriér i interiér odpovídají nejvyšší architektonické a technické úrovni, přičemž se budova může pochlubit unikátními designovými recepcemi od českého architekta světového formátu Bořka Šípka. Jako nájemci se můžete ze společné terasy v 8. patře pokochat výhledy na Letnou, centrum Prahy, Pražský hrad, řeku Vltavu a ostrov Štvanici. Terasu současně můžete využít jako příjemné místo pro jednání s obchodními partnery nebo k odpočinku během náročného dne.
Administrativní budova Diamond Point se nachází na rozhraní Prahy 8 – Karlín a Prahy 1 naproti hotelu Hilton, což budově zaručuje vynikající viditelnost a prestiž. Útulná a rychle se rozvíjející lokalita profituje z vynikající dostupnosti městské hromadné dopravy - tramvajové zastávky, autobusového nádraží a stanice metra Florenc (B a C). Dále z přímého napojení na magistrálu a výhodného spojení se všemi směry. Rozvinutá infrastruktura a těsná blízkost historického centra Prahy jsou dalšími výhodami, které projekt nabízí. Parkování v podzemních garážích budovy je možné na základě volných kapacit. Případně v okolních ulicích.
Měsíční poplatky za služby a energie jsou ve výši 12 800 Kč. V ceně poplatků je zahrnut standardní provoz budovy, vytápění, odvoz odpadu a údržba, ostraha, spotřebovaná voda, provoz kuchyňky a sociálního zařízení. Kanceláře jsou pronajímány nevybavené. Fotografie vybavených kanceláří slouží pouze pro inspiraci.
• 24/7 přístup a ostraha
• Centrální recepce
• Klimatizační jednotky využívající rekuperaci
• Podlahové boxy
• Zdvojená podlaha
• Otevíratelná okna
• Terasy pro relaxaci a výhled na Staré Město, Hradčany a Vltavu
• Restaurace pro zaměstnance
• Kartový systém kontroly vstupu
• 8 výtahů
• Stínění / Externí žaluzie
• Koberce
• Kryté parkování pro obchodní partnery a cyklisty
• Snížené podhledy
• Bezbariérový přístup
• Detektory kouře a žáru
• Záložní generátor
• Dílo architekta Bořka Šípka – v roce 2015 navrhl a zrealizoval recepce v přízemí a 1. patře
• CCTV (průmyslové kamery)
• Optický kabel
• Topení
• Osvětlení
• Možnost rezervace zasedacích místností pro Vás a Vaše obchodní partnery
Máte zájem o prohlídku nebo potřebujete zodpovědět další otázky? Neváhejte mě kontaktovat.
Úspěšný projekt Diamond Point nabízí vše, co potřebujete pro Váš úspěšný business. Exteriér i interiér odpovídají nejvyšší architektonické a technické úrovni, přičemž se budova může pochlubit unikátními designovými recepcemi od českého architekta světového formátu Bořka Šípka. Jako nájemci se můžete ze společné terasy v 8. patře pokochat výhledy na Letnou, centrum Prahy, Pražský hrad, řeku Vltavu a ostrov Štvanici. Terasu současně můžete využít jako příjemné místo pro jednání s obchodními partnery nebo k odpočinku během náročného dne.
Administrativní budova Diamond Point se nachází na rozhraní Prahy 8 – Karlín a Prahy 1 naproti hotelu Hilton, což budově zaručuje vynikající viditelnost a prestiž. Útulná a rychle se rozvíjející lokalita profituje z vynikající dostupnosti městské hromadné dopravy - tramvajové zastávky, autobusového nádraží a stanice metra Florenc (B a C). Dále z přímého napojení na magistrálu a výhodného spojení se všemi směry. Rozvinutá infrastruktura a těsná blízkost historického centra Prahy jsou dalšími výhodami, které projekt nabízí. Parkování v podzemních garážích budovy je možné na základě volných kapacit. Případně v okolních ulicích.
Měsíční poplatky za služby a energie jsou ve výši 12 800 Kč. V ceně poplatků je zahrnut standardní provoz budovy, vytápění, odvoz odpadu a údržba, ostraha, spotřebovaná voda, provoz kuchyňky a sociálního zařízení. Kanceláře jsou pronajímány nevybavené. Fotografie vybavených kanceláří slouží pouze pro inspiraci.
• 24/7 přístup a ostraha
• Centrální recepce
• Klimatizační jednotky využívající rekuperaci
• Podlahové boxy
• Zdvojená podlaha
• Otevíratelná okna
• Terasy pro relaxaci a výhled na Staré Město, Hradčany a Vltavu
• Restaurace pro zaměstnance
• Kartový systém kontroly vstupu
• 8 výtahů
• Stínění / Externí žaluzie
• Koberce
• Kryté parkování pro obchodní partnery a cyklisty
• Snížené podhledy
• Bezbariérový přístup
• Detektory kouře a žáru
• Záložní generátor
• Dílo architekta Bořka Šípka – v roce 2015 navrhl a zrealizoval recepce v přízemí a 1. patře
• CCTV (průmyslové kamery)
• Optický kabel
• Topení
• Osvětlení
• Možnost rezervace zasedacích místností pro Vás a Vaše obchodní partnery
Máte zájem o prohlídku nebo potřebujete zodpovědět další otázky? Neváhejte mě kontaktovat.
Florenc
Inzerát partnera

Průmyslový pozemek Kladno Dubí
V textu
Nabízíme k prodeji pro Vás nebo vaše obchodní partnery dva sousedící pozemky 1941/2 a 1941/4 k. ú. Dubí u Kladna o celkové výměře 5753 m2 (3929 m2 + 1824 m2) v k. ú. Dubí u Kladna. Jedná se o rovinatý pozemek dle územního plánu pro logistiku, výrobu a průmysl, odstavné plochy, skladování apod.. Inženýrské sítě v dosahu, obecní komunikace vede při pozemku.
Pozemek se nachází v průmyslové zóně a může být vhodný pro menší solární elektrárnu a zhodnocení do budoucna. Více informací na vyžádání.
Dále nabízíme zdravé společnosti k prodeji a pro zahraniční firmy a solidní investory, hledáme firmy k plnému či částečnému propojení.: https://www.podnikatelskenemovitosti.cz/ a https://proficompany.cz/
např. "Nabídka luxusního hotelu v centru města v Jižních v zajímavé turistické lokalitě. Restaurace, ubytování v 18 pokojích, 48 lůžek ++a zázemí." Pro informace pište vagnerova3@seznam.cz
Pozemek se nachází v průmyslové zóně přímo nad KOVOŠROT Dubí Kladno a může být vhodný pro menší solární elektrárnu a zhodnocení do budoucna. Více informací na vyžádání.
Dále nabízíme zdravé společnosti k prodeji a pro zahraniční firmy a solidní investory, hledáme firmy k plnému či částečnému propojení.: https://proficompany.cz/
Pozemek se nachází v průmyslové zóně a může být vhodný pro menší solární elektrárnu a zhodnocení do budoucna. Více informací na vyžádání.
Dále nabízíme zdravé společnosti k prodeji a pro zahraniční firmy a solidní investory, hledáme firmy k plnému či částečnému propojení.: https://www.podnikatelskenemovitosti.cz/ a https://proficompany.cz/
např. "Nabídka luxusního hotelu v centru města v Jižních v zajímavé turistické lokalitě. Restaurace, ubytování v 18 pokojích, 48 lůžek ++a zázemí." Pro informace pište vagnerova3@seznam.cz
Pozemek se nachází v průmyslové zóně přímo nad KOVOŠROT Dubí Kladno a může být vhodný pro menší solární elektrárnu a zhodnocení do budoucna. Více informací na vyžádání.
Dále nabízíme zdravé společnosti k prodeji a pro zahraniční firmy a solidní investory, hledáme firmy k plnému či částečnému propojení.: https://proficompany.cz/

V každém podnikání občas nastane moment, kdy je potřeba provést ve společnosti nějakou změnu a zapsat ji do veřejného rejstříku (obchodního, živnostenského apod.). Hledáte profesionálního partnera, který by vám pomohl se všemi změnami ve vaší společnosti?
Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací a za přijatelnou cenu.
💎 Jaké změny nejčastěji provádíme? 💎
1. Změna sídla
2. Změna statutárního orgánu (jednatele)
3. Změna názvu společnosti
4. Změna výše kapitálu
5. Změna společenské smlouvy, stanov
6. Změna živnosti (živností)
💎 Kolik to stojí? 💎
Od 3990 Kč v případě, že není třeba notářský zápis
Od 9990 Kč v případě, že je potřeba notářský zápis
Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací a za přijatelnou cenu.
💎 Jaké změny nejčastěji provádíme? 💎
1. Změna sídla
2. Změna statutárního orgánu (jednatele)
3. Změna názvu společnosti
4. Změna výše kapitálu
5. Změna společenské smlouvy, stanov
6. Změna živnosti (živností)
💎 Kolik to stojí? 💎
Od 3990 Kč v případě, že není třeba notářský zápis
Od 9990 Kč v případě, že je potřeba notářský zápis

V každém podnikání občas nastane moment, kdy je potřeba provést ve společnosti nějakou změnu a zapsat ji do veřejného rejstříku (obchodního, živnostenského apod.). Hledáte profesionálního partnera, který by vám pomohl se všemi změnami ve vaší společnosti?
Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací a za přijatelnou cenu.
💎 Jaké změny nejčastěji provádíme? 💎
1. Změna sídla
2. Změna statutárního orgánu (jednatele)
3. Změna názvu společnosti
4. Změna výše kapitálu
5. Změna společenské smlouvy, stanov
6. Změna živnosti (živností)
💎 Kolik to stojí? 💎
Od 3990 Kč v případě, že není třeba notářský zápis
Od 9990 Kč v případě, že je potřeba notářský zápis
Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací a za přijatelnou cenu.
💎 Jaké změny nejčastěji provádíme? 💎
1. Změna sídla
2. Změna statutárního orgánu (jednatele)
3. Změna názvu společnosti
4. Změna výše kapitálu
5. Změna společenské smlouvy, stanov
6. Změna živnosti (živností)
💎 Kolik to stojí? 💎
Od 3990 Kč v případě, že není třeba notářský zápis
Od 9990 Kč v případě, že je potřeba notářský zápis

V každém podnikání občas nastane moment, kdy je potřeba provést ve společnosti nějakou změnu a zapsat ji do veřejného rejstříku (obchodního, živnostenského apod.). Hledáte profesionálního partnera, který by vám pomohl se všemi změnami ve vaší společnosti?
Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací a za přijatelnou cenu.
💎Jaké změny nejčastěji provádíme?💎
1. Změna sídla
2. Změna statutárního orgánu (jednatele)
3. Změna názvu společnosti
4. Změna výše kapitálu
5. Změna společenské smlouvy, stanov
6. Změna živnosti (živností)
💎 Kolik to stojí? 💎
Od 3990 Kč v případě, že není třeba notářský zápis
Od 9990 Kč v případě, že je potřeba notářský zápis
Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací a za přijatelnou cenu.
💎Jaké změny nejčastěji provádíme?💎
1. Změna sídla
2. Změna statutárního orgánu (jednatele)
3. Změna názvu společnosti
4. Změna výše kapitálu
5. Změna společenské smlouvy, stanov
6. Změna živnosti (živností)
💎 Kolik to stojí? 💎
Od 3990 Kč v případě, že není třeba notářský zápis
Od 9990 Kč v případě, že je potřeba notářský zápis

Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu.
Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení přímo pro Vás a Vaši konkrétní situaci.
Zatímco poradci a konzultanti pouze radí, my pracujeme.
Společnost LERIETISA s.r.o. se podpoře podnikatelů při dosahování jejich podnikatelských cílů věnuje od roku 2015. S Vašimi problémy tak máme již bohaté zkušenosti a nic nás nepřekvapí.
Na počátku bylo cílem firmy pomoci podnikatelům v začátcích jejich podnikání a zamezit případným problémům a sporům spojených s podnikáním hned v začátku a minimalizovat případy, kdy je nutné je následně řešit právní cestou. Služby jako prověření obchodního partnera ještě před započetím spolupráce či založení společnosti s profesionály již zachránily před spory a velkými náklady stovky klientů.
www.lerietisa.cz
info@lerietisa.cz
Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení přímo pro Vás a Vaši konkrétní situaci.
Zatímco poradci a konzultanti pouze radí, my pracujeme.
Společnost LERIETISA s.r.o. se podpoře podnikatelů při dosahování jejich podnikatelských cílů věnuje od roku 2015. S Vašimi problémy tak máme již bohaté zkušenosti a nic nás nepřekvapí.
Na počátku bylo cílem firmy pomoci podnikatelům v začátcích jejich podnikání a zamezit případným problémům a sporům spojených s podnikáním hned v začátku a minimalizovat případy, kdy je nutné je následně řešit právní cestou. Služby jako prověření obchodního partnera ještě před započetím spolupráce či založení společnosti s profesionály již zachránily před spory a velkými náklady stovky klientů.
www.lerietisa.cz
info@lerietisa.cz

Agentura práce k prodeji - licence A, B, C + odpovědný zástupce + garance bezdlužnosti. Složená kauce 1.000.000,- Kč a založený bankovní účtem. Čistá, nová společnost bez předchozí ekonomické činnosti. Ihned k dispozici! Zdarma balíček smluv a hodina konzultace s advokátem. Možnost zapojit se do programu www.workking.cz a získat nové zakázky.
Při prodeji je možné agenturu přesně přizpůsobit Vašim potřebám (nový název, sídlo společnictví, atd.). Převod agentury práce zajistíme rychle prostřednictvím přímého zápisu do obchodního rejstříku během 24/48 hodin.
Pokud tedy potřebujete agenturu práce, můžete s naší agenturou začít podnikat ihned.
Zároveň nabízíme podporu advokátní kanceláře, předání know-how a konzultace nad fungováním agentury zdarma. Též rádi poradíme v průběhu podnikání. Jestliže hledáte spolehlivé partnera, dejte nám vědět.
Jsme předním poskytovatelem služeb v oblasti zakládání a prodeje pracovních agentur v ČR. V případě potřeby jsme schopni pomoci se založením agentury i na Slovensko a v Německu.
Více informací na tel. +420 607 759 793, či na www.cleveradvisor.cz
Při prodeji je možné agenturu přesně přizpůsobit Vašim potřebám (nový název, sídlo společnictví, atd.). Převod agentury práce zajistíme rychle prostřednictvím přímého zápisu do obchodního rejstříku během 24/48 hodin.
Pokud tedy potřebujete agenturu práce, můžete s naší agenturou začít podnikat ihned.
Zároveň nabízíme podporu advokátní kanceláře, předání know-how a konzultace nad fungováním agentury zdarma. Též rádi poradíme v průběhu podnikání. Jestliže hledáte spolehlivé partnera, dejte nám vědět.
Jsme předním poskytovatelem služeb v oblasti zakládání a prodeje pracovních agentur v ČR. V případě potřeby jsme schopni pomoci se založením agentury i na Slovensko a v Německu.
Více informací na tel. +420 607 759 793, či na www.cleveradvisor.cz

SALES SPECIALIST (40-55.000 Kč)
55 000 Kč
Máte již nějaké zkušenosti s obchodem? Chtěli byste se rozvíjet v prodejních dovednostech, komunikaci a být součástí něčeho velkého? Domluvíte se bez problému anglicky?
Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.
Pro rostoucí společnost Too Good To Go bojující proti plýtvání jídla hledáme nové posily do pražského týmu na pozici:
SALES SPECIALIST (40-55.000 Kč)
O firmě:
Too Good To Go je dánská společnost založená v roce 2016, která bojuje proti plýtvání potravinami. Platformu jsme spustili v červnu 2024 a rychle se rozrůstáme v Praze a Brně. Působíme v 19 zemích, máme přes 100 milionů uživatelů a spolupracujeme s více než 170 tisíci podniky. Jsme certifikovaná B-Corp společnost.
Pracovní náplň:
* Aktivní oslovování potenciálních partnerů prostřednictvím telefonátů, e-mailů a osobních schůzek.
* Představování výhod platformy Too Good To Go místním restauracím, kavárnám a pekárnám.
* Budování dlouhodobých obchodních vztahů s partnery.
* Vytváření nadšení pro Too Good To Go mezi místními podniky.
* Spolupráce v rámci týmu, sdílení zkušeností a osvědčených postupů.
* Být součástí rozvoje a úspěšné expanze Too Good To Go na českém trhu.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání (maturita výhodou)
* Zkušenosti z obdobné pozice výhodou
* Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
* Proaktivnost a samostatnost
* Komunikační schopnosti
* Týmového ducha
Nabízíme:
* Zajímavou fixní mzdu s pravidelnými neomezenými bonusy
* Flexibilní pracovní dobu (hybridní pracovní model)
* 25 dní dovolené + 5 sick days
* 1 den volna k dobrovolnickým účelům
* 4 týdny navíc k rodičovské dovolené
* Firemní neomezenou SIM kartu (i k osobním účelům)
* Firemní iPhone a MacBook (dle preferencí i Android)
* Vybavenou kancelář na Národní třídě s přístupem 24/7, posilovnou a střešní terasou
* Občerstvení na pracovišti každý den
* Příspěvek na elektřinu a internet
* Příspěvek na dopravu
* Forma spolupráce: Práce na HPP
Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.
Pro rostoucí společnost Too Good To Go bojující proti plýtvání jídla hledáme nové posily do pražského týmu na pozici:
SALES SPECIALIST (40-55.000 Kč)
O firmě:
Too Good To Go je dánská společnost založená v roce 2016, která bojuje proti plýtvání potravinami. Platformu jsme spustili v červnu 2024 a rychle se rozrůstáme v Praze a Brně. Působíme v 19 zemích, máme přes 100 milionů uživatelů a spolupracujeme s více než 170 tisíci podniky. Jsme certifikovaná B-Corp společnost.
Pracovní náplň:
* Aktivní oslovování potenciálních partnerů prostřednictvím telefonátů, e-mailů a osobních schůzek.
* Představování výhod platformy Too Good To Go místním restauracím, kavárnám a pekárnám.
* Budování dlouhodobých obchodních vztahů s partnery.
* Vytváření nadšení pro Too Good To Go mezi místními podniky.
* Spolupráce v rámci týmu, sdílení zkušeností a osvědčených postupů.
* Být součástí rozvoje a úspěšné expanze Too Good To Go na českém trhu.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání (maturita výhodou)
* Zkušenosti z obdobné pozice výhodou
* Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
* Proaktivnost a samostatnost
* Komunikační schopnosti
* Týmového ducha
Nabízíme:
* Zajímavou fixní mzdu s pravidelnými neomezenými bonusy
* Flexibilní pracovní dobu (hybridní pracovní model)
* 25 dní dovolené + 5 sick days
* 1 den volna k dobrovolnickým účelům
* 4 týdny navíc k rodičovské dovolené
* Firemní neomezenou SIM kartu (i k osobním účelům)
* Firemní iPhone a MacBook (dle preferencí i Android)
* Vybavenou kancelář na Národní třídě s přístupem 24/7, posilovnou a střešní terasou
* Občerstvení na pracovišti každý den
* Příspěvek na elektřinu a internet
* Příspěvek na dopravu
* Forma spolupráce: Práce na HPP
X