lupa
Zatím jste si nepřidali žádný inzerát do oblíbených. Když Vás nějaký zaujme, určitě si ho sem uložte, abyste se k němu potom mohli snadno vrátit a porovnat ho s ostatními.
Vložit inzerátVložit inzerát

Technická podpora

Jak mohu smazat inzerát, když nejsem registrován?
Buďto se můžete zaregistrovat pod stejným emailem, pod kterým jste vložili daný inzerát a poté se normálně přihlásit a editovat v sekci Moje inzeráty anebo si můžete nechat poslat mazací odkazy. Až Vám přijde zpráva, tak smažete inzerát jediným kliknutím.
Nepřišel mi email s aktivací.. co teď?
Nejprve koukněte do své přijaté pošty a do složky označené jako "Nevyžádaná pošta" nebo "SPAM". Pokud tam aktivační email není, tak se prosím ujistěte, že Váš antispamový filtr nemaže domnělé spamy automaticky a pokud je to možné, tak označte doménu hyperinzerce.cz v nastaveních Vašeho emailového programu jako "ověřenou adresu", "důvěryhodný server" apod. Aktivační email si poté můžete nechat poslat znovu.
Kde najdu daňový doklad o zaplacení topování, který si mohu dát do účetnictví?
Pokud jste registrovaným uživatelem, stačí se přihlásit a v záložce Moje inzeráty kliknout na odkaz Daňové doklady. Neregistrovaní uživatelé si mohou nechat zaslat potvrzení o zaplacení na email pomocí tohoto formuláře.

Než budete kontaktovat technickou podporu..

Využijte nápovědu a automatické funkce webu
Z několikaletých zkušeností víme, že drtivou většinu problémů našich inzerentů řeší sekce ÚDAJE.
Velkou část ostatních problémů, např. s přihlášením nebo ovládáním webu, Vám pomůže vyřešit sekce NÁPOVĚDA.

Pokyny ke komunikaci s technickou podporou:

Ujistěte se, že chyba není u Vás a že souvisí s našimi portály
Pokud Vám padají Windows, nejde Outlook apod., tak nám nepište - netýká se to našich stránek a na takovéto dotazy z pochopitelných důvodů neodpovídáme
Podrobně popište problém
Napište nám, jakou akci zkoušíte dělat, případně jaká data zkoušíte vkládat (text inzerátu apod.), co se Vám vypíše v okamžiku chyby, jak přesně se chyba projevuje a co způsobuje - na výkřiky typu "Nejde mi vložit inzerát, co teď?" nebudeme reagovat, protože nám vůbec nic neříkají o podstatě problému
Mějte strpení
Naše portály denně navštěvují desítky tisíc uživatelů, je tedy velmi pravděpodobné, že pracovníci technické podpory právě řeší problém uživatele, který napsal před Vámi a k Vašemu požadavku se dostanou až poté - zpravidla zvládneme vyřešit všechny požadavky do následujícícho pracovního dne

Kontaktní formulář technické podpory


*
*
* *
*